مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 11:252021-08-29سياسي

نهضت آبرسانی «مرد میدان» در کرمان| روستاهای تفتیده کویر ریگان سیراب شد


با اجرای طرح نهضت آبرسانی «مرد میدان» روستاهای تفتیده کویرنشین ریگان آبرسانی شدند.

-   این بانوی روستایی تصریح کرد: هر زمان که جهت تهیه آب آشامیدنی راهی موتورپمپ های کشاورزی می شدیم، تنها امیدمان شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی بود واز روح آن شهید بزرگوار استمداد می طلبیدیم و من روزها و شب ها به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشک می ریختم.

  فرزند این مادر که دختر بچه ای 9ساله بود، با مشاهده تیم خبری ابراز کرد: مادر دیدی حاج قاسم برایمان آب آورد؟ در حالی که اشک در چشمان همه حلقه زده بود، به راهمان ادامه دادیم؛ به روستای هدفمان نزدیک شدیم؛ روستایی که سال هاست چشم انتظار جرعه ای آب است.

روستایی که 40 سال آب ندارد/مرد میدان به داد محرومان رسید اهالی روستا می گویند: ما بیش از 30 سال است از آب قنوات و موتور پمپ ها استفاده می کنیم.

محمد شهیکی یکی از اهالی این روستا در گفت وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: 40 سال است که در این روستا با بی آبی سر می کنیم و بانوان روستا چندین کیلومتر پای پیاده جهت تهیه آب مسافت طی می کنند.

رضا جهانی تصریح کرد: از سپاه شهرستان، شرک آب و فاضلاب کمال تقدیر و تشکر را داریم که آب را به روستای ما آوردند و از فرمانده سپاه ثارالله استان جهت اجرای طرح آبرسانی شهید والامقام شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع نهضت آبرسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت آبرسانی «مرد میدان» در کرمان| روستاهای تفتیده کویر ریگان سیراب شد

نهضت آبرسانی «مرد میدان» در کرمان| روستاهای تفتیده کویر ریگان سیراب شد